Monday, February 22, 2010

Mari kita sertai giveaway ini....nak menangi Hairband

Lycra Hairband: Giveaway.... giveaway... semua dijemput menyertai... Closing date: 26 Feb 2010


hai kawan -kawan blogger....
Ummi sedng mengadakan giveaway...

hadiahnya...jeng...jeng...jeng....




Hairband ni ada yang sesuai untuk anak-anak dan ada juga untuk dewasa
A- Printed lycra
B - lycra with buttons
C - lycra with bling-bling
D & E - flower girl
F & G - Love, love, love

Ummi akan pilih 8 (LAPAN) pemenang bertuah
Setiap seorang akan mendapat dua hairband
Pemilihan pemenang bertuah dan hairband yang dimenangi akan dipilih secara rawak

Tarikh tutup : 26 Feb 2010 (11.59 pm)
Pemenang akan dimaklumkan selewatnya pada 28 Feb 2010.

Bagaimana nak sertai?
Senang sahaja:

1. Jadi follower Ummi

2. Bagi yang ada blog,
2(a) buatkan satu entry tentang giveaway ini di blog anda, tinggalkan komen anda dientry ini beserta link kepada entry ttg giveaway yang anda dah buat di blog anda
2(b) dan linkkan blog anda dengan blog ummi

3. Bagi yang tiada blog, tinggalkan komen di entry ini dan emailkan tentang giveaway ini kepada lima orang kenalan anda (cckan kepada sentuhan_jemari_ummi@yahoo.com) - pastikan anda masukkan link giveaway ini didalam email tersebut

(kalau anda gunakan kedua-dua cara - penyertaan akan dikira sebagai dua)

Maklumat Tambahan
# Sebaiknya dalam komen anda nyatakan hairband yang anda suka ... mana tau ada rezeki boleh dipertimbangkan...

# Ummi benarkan gambar hairband untuk digunakan dalam entry anda

# jika ada pertanyaan boleh hubungi ummi tentang giveaway ini...


Ulasan KENDiri
saya sebenarnya tidak pernah mendengar tentang hairband ini, saya pun terus tanya pakcik yang happy dan selalu menjerit gembira walaupun tak gembire...yahooooo......

terus keluar gambar2 ini..
haaa, tengokk...ada jenis kain, ada jenis keras macam cekak rambut...babypun ciut pakai tu...harapnya..sayapun ciut dan memiut kalau pakai.huhuhu

.rupanya hairband ini sejenis cekak rambut yer....tapi diperbuat dari kain yang macam getah...hheheheh jakun betui saya nie..selama nie, pakai serkup penuh kalau nak p mengajar...duk rumah xpernah melawakan rambut...yang saya tahu, panas, rimas, saya akan terhendap-hendap mencari getah mati....anak ke2 saya bertanya..nak buat apa mama...."nak buat apa lagi, nak ikat rambutla, xnak bagi serabai...panas.."

warna pink yang lembut corak abstrak dalam gambar hairband yang bakal dimenangi tu cantikkan...saya suke..saya suke..saya suke......

hehhe, kalau ada rezeki menang hadiah giveaway ini, blehlaa saya try guna untuk melawa depan suami...berkattttt orang tua-tua kata...





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails