Sunday, May 9, 2010

La'.......... Wa.........alwak (tidak dan masa...)

Assalamualaikum, sudah lama benar saya tak mem postingkan sesuatu berita tntang homeschool saya ke sini....tak posting tu maksudnya aktiviti pun dibekukan.hahahahahha...apalah pendapat geng2 hoemschool saya yang sudah tentu sedang bergiat cergas dgn homeschool mereka....

walaupun saya tak post entry terbaru, namun setiap hari saya selalu ziarah kak baiti dan geng homeschoool yang lain...seronok melihat kegigihan mereka mendidik anak2.

sekarang saya cuba mulakan dengan buku "Bacalah anakku 1" kepada anak-anak saya...nampaknya tak berapa berminat ...mungkin kerana gambar-gambar dan perkataan yang ada tu kurang memberangsangkan....sebab prit sahaja...hehehheh tapi..saya akan cuba lagi...
insya-Allah....................

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails