Wednesday, July 9, 2014

CATITAN PANTANG- ALAHAI KATIL PANASKU

Abang ipar datang susah susah tolong buatkan katil panas untuk saya ... orang tua tua dulu buat dapur api untuk orang bepantang... try dua kali.. huyooo... panas weh... kak ipar kata kena tidur situla 24jam.. kalau panas sangat tengahari xpayah baring situ... dia dlu masa berpantang 24jam duk atas katil panas tu... siap bertungku lagi..hadeh...

Dan aku.... tutup apinya.. naik atas katil dunlop ini .. pasang kipas no 3 dan zzzzzzzzzz.. ewah ewah.... banyak lemak betulkan.. patutla kak ipar slim.. adik iparnya tong drum.. kak iparnya urat dawai tulang besi.. adik iparnya berdiri 10minit dah sakit betis.... huhuhu..apakan daya...
aku bukanlah insan yang cekal lagi tabah.. nak mencekalkan diri 9 bulan 10 haripun rasanya.. Allahu...Allahu..Allahu...kepada Allah sahaja tempatku mengadu..

Bagaimana dengan nasib katil panas tu..ahhh.... biarkan dia di situ.. dia bukan bernyawapun.. tak minta makan pun.. dan aku.. masih di katil empuk. tanpa bengkung pada malam ini.miahhhahahah


saya punya katil besi.. dipasang dapur gas di bawahnya. bawah katiltu pula di pasang zink supaya api tak terkena kayu.. zink akan bantu kumpulkan haba dan naik ke atas. no tilam ya.. hanya tikar mengkuang...







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails