Monday, December 22, 2014

Lazat dan berkhasiatnya si Tamar Cocoa

Assalamualaikum kawan-kawan semua.

selamat ber monday bluezz ya..
yup, tuntutan tanggungjawab menjadikan kita para ibu terus mengejar masa untuk tugasan di pejabat  dan menolong ekonomi keluarga. semoga kita dapat berjalan seiring dengan tangungjawab mentarbiahkan anak-anak kita di rumah dengan akhlak islam, iman dan ehsan.

setiap pagi, amat mudah untuk saya sekarang...

dengan kehadiran Tamar cocoa, kopi arabica kacip fatimah manjakani dan kopi arabica tongkat ali.

waktu pagi adalah waktu kritikal untuk saya.siapkan anka ke sekolah, kejut sana sini. buat breakfast , pastikan semua ank ambil sarapan walaupun seteguk air. sarapan itu penting untuk otak lebih bersedia memulakan aktiviti mereka di sekolah.

jadi sekarang, untuk anak anak, saya akan buat 1 teko air tamar cocoa. untuk suami, saya tambahkan tamar cocoa dan kopi arabica tongkat ali. untuk saya pula tamar cocoa + kopi arabica kacip fatimah dan majakani.. sungguh lazat...hari kami akan ceria.. badan badanpun tak sakit urat dah macam selalu..alhamdulillah.

makanan pula saya buatkan lempeng sahaja, cepat dan mudah..main blander dan goreng tanpa minyak atas kuali ceper non-stick.

baiklah, semoga saya dan kawan kawan semua beroleh rahmah, hidayah, maghfirah dan limpahan rezeki hari ini, amin. selamat bekerja ya!!!

TAMAR COCOA in da houz




#tamar cocoa


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails