Tuesday, December 22, 2015

RUMAHKU SEHIJAU TAMARCOCOA




ASsalamualaikum semua.

Apa khabar?

Sudah sarapan?

Belum?!!!!, tak sempat??!!!

Jom dapatkan segera Tamarcocoa untuk menenangkan keroncong perut anda terutamanya anak anak yang ke sekolah. Biasalah ibu-ibu seperti saya yang beranak 5 ni, memang kadang kadang tidak sempat nak buat sarapan, tapi alhamdulillah..mujur ada tamarcocoa ( heh heh heh, tIru iklan pamoga) anak anak ke sekolah minum tamarcocoa, perut mereka akan tahan dari berkeroncong lapar sehingga waktu rehat 9.30 kat sekolah.😊hati saya pun tak ralat sangat memikirkan anak lapar ke sekolah tanpa sarapan pagi.

Alahai.....panjang pula mukadimahnya..cut to short.😁😝 Rumah saya di cat baru.. Cat dengan warna si tamarcocoa.. Bukan isi tamarkoko, tapi dengan warna tamarcocoa, si hijau...heheeeheeh...

nampak sejuk mata memandang... 😍😍😍😍😍😍 sesejuk tamarcocoa di hati semua pengguna muslim di Malaysia, Indonesia,Thailand dan Brunei.

Alhamdulillah.

Gambar di bawah, saya dan anak anak baru siap membasuh lantai,maklumla mengecatni.. Bertitik titik atas lantai.. Anak jantan duk asrama, kalau tak,boleh kerahkan tenaga lelakinya. Bebudak dalam gambar tu, posing aja lebeh..saya yang rebes.semua ambil gambar atas lantai yang basah,kononnya penatla tu...kan..kan...kan..

Jom layan gambar 10sen😘😘😘😘
Bersemaraklah hijau untuk tamarcocoa..halalan toyyiban





Luar Rumah Si Hijau Tamarcocoa 






Konon Posing Penat ler tu... lantai masih basah, seronok...lama tak main guling2 atas lantai basah sejak umur tua ni. 





hijauuuuuu gak. 








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails