Sunday, June 5, 2016

KURMA ALHADDAD -SAHARA

Assalamuaikum semua..

bersiaran sekali lagi, kini untuk memperkenalkan.. si SAHARA yang sedapmanis leting...segar dari ladang.... KURMA Al-HADDAD yang telah tiba sempena bulan Ramadhan ini....



klik untuk tumbesarannya :)

pernah dengar KURMA IRAN? ya.. kamijuga telah memboikot kurma daripada negeri SYIAH pembunuh orang Islam itu....

kenapa kena beli KURMA SAHARA ALHADDAD? 

bagi saya 1 yang special dengan kurma ini, ia adalah segar daripada ladang. ALHADDAD telah menempah 1 kontena sahaja Kurma ini dari Negera ALgeria, bila ia sampai,  kami terus jual. alhaddad tiada tempat simpanan yang besar untuk KURMA ini.. kerana itu harganya sedikit mahal..ala, rm17 aja pun... xapakan..

Mengikut CEO Alhaddad, kenapa YUSOF TAYOOOB murah kurmanya, kerana syarikat YUSOF TAYOOOB mempunyai tempat simpanan yang besar untukkermanya.  Kurni ni kalau nak murah kena beli borong.. jadi bila YT beli banyak, dapat murah. bila dah banyak, kurma yang dijual pada tahun ini adalah kurma yang dalam simpanan nya yg mungkin daripada tahun-tahun lepas. kat negara asal dah dalam penstoran juga, kat MAlaysiapun dalam penstoran juga. kerana itu , jalan pelik jika anda makan kurma, dan temui macam sarang labah-labah di dalamnya ataupun ada binatang kecil...ya kerana pemborong sudah menyimpannya beberapa tahun yang lalu sebelum ia dipasarkan..

Ok, jadi kawan-kawan yang nak memiliki kurma ini untuk bulan puasa ini khasnya... bolehla dapatkan daripada stokis alhadad yang terdekat ya.. penduduk Sri Gombak bolehla men whatappp saya ya.. tq guysss... tq kerana sudi membaca. :)





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails