Saturday, December 25, 2010

SALE PRUDUK SIMLPYSITI KAT JJ WANGSAMAJU




Assalamualaikum pembuka bicara,
semoga sahabat blogger sekalian sihat n ceria hendaknya...
saya pun ceria juga.....
maklumlah baru balik meronda-ronda bandar bersama keluarga terchentaa....


kat mana?

hehehheh, kat JJ wangsamaju. JJ? jayajusco.....

dan sekarang JJ ada buat sale...yang menariknya sale produk kecantikan simplysiti yang hangat diperkatakan orang..maklumlah pruduk Dato Siti kan...tapi janganlah pula kita terpengaruh nak beli prOduk tersebut sebab dengar bunyi siti nurhalija ;) tu aje.....ahhahah, pandai pula saya memberi nasihat mengalahkan pro dlm kosmetik nie.

haihh...naik bersemangat juga bila saya lalu kat produk tue...makanya, malam ini saya pun try google review tentang produk simplysiti nie...banyak komen posotif dari para pemakainya....apa-apapun......kalau kita memakai apa juga produk atau untuk kecantikan...pastikan niat kita betul..untuk berhias kepada suami sahaja...nak lawa..beli pruduk penjagaan muka...untuk nampak lagi manis dipandang suami terchentaa....kulit lagi nampak lembut..untuk suami terchentaa juga....wangi ...untuk suami terchenta juga..

dan yang paling menarik...semua produk simplysiti dijual dengan diskaun 20%....dan kat JJ juga mana-mana pembelian sebanyak rm100 ke atas daLam 1 atau 2 resit dapat voucher rm5..dan bolehlah di redeem keesokan harinya...REDEEM HANYA VALID SEHINGGA 9 JAN 2011

diskaun utk produk simplysiti nie 10hari sahaja, starat 24/12 .sekarang 25/12 kan....ada 8hari lagi...
kat negeri lain, Allahu a'alam lah ada diskaun ke tak..

jomlah, sahabat-sahabat yang rasa nak meng improve kan lagi kecantikan seri wajah n tampak lebih berseri dihadapan suami....bolehlah skodeng mana2 produk kecantikan...

saya tengok produk simplysiti nie berdaftar dengan JAKIM( ada sijil halal ditempek di situ)...halal n suci...insya Allah....

saya? nak beli..tapi budjet xcukup lagi......sabar-sabar....

sedikit pengetahuan saya tentang produk simplysiti ini:

1. produk made in Korea..setahu saya produk korea memang baguih...n tak ada kesan sampingan..jangan beli yang Thailand n China...sure ada bendaasing yg merosakkan muka kalau kita stop pakai.

2. ada 2 jenis...untuk kulit biasa, utk kulit yang meningkat matang (aging) dan kulit berjerawat.

3. set penjagaannya bagi setiap jenis kulit tu..ada pencuci, toner,serum (utk mlm-baiki kulit katanya) , scrub, masker dan foundation....

4. yang paling banyk saya jumpa review orang yang pakai, foundationnya paling bagus n ringat..tak tebal. dia macam BB cream....saya pernah dengar tentang BB cream nie...dia pelembab + sunblock + foundation...
bila pakai foundation tu, insyaallah 80% jeragat, itam-itam bekas jerawat akan ditutup..hheheheh, mesti suami kita tengok...fuhhh, flawless...licinnn ajer...semangatnya saya..hahahhahah
n yang menariknya ia tahan sehingga 8jam....mesti suami asyik je tgk kita wat kerja kat rumah tu khususnya cuti hari minggu..heheheh...wah imaginsi saya..melampau2....

apa-apa pun....semoga niat nak pakai tue terus lillahitaala....untuk memikat hati suami terchentaaa.....n membuatkan kita rasa chantekkkkkk n bersemangat nk buat kerja...terutama kerja rumah....lalu 80x depan suami...nk tgk..suami perasan tak kita chanteekk..jangn kita plk yang terperasan sendiri..hhahahaha


wassalam....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails