Tuesday, March 15, 2011

Minat kasut Ini

jadikOGGER_PHOTO_ID_5584242089572316882"
Assalamualaikum semua...
dan selamat bercuti...
ng nak pergi bk lupa semua anak-anak kami pergi ke TESCO...kaklong nak beli produk simplysiti....sebelumtu kami ke pasaraya Pantai Timur, bawa anak-anak sementaruruskan menunggu kaklong ke Tabung Haji menguruskan sesuatu....

dan di Pantai Timur, saya jumpa ini....
saya jatuh hati dengan kasut but ini...uwawawawawawwa
harganya rm208 tetapi katanya selepas diskaun dah jadik RM 170...
serius xleh nak tido teringatkan kasut but ini..

teringat perasaan semasa memakainya...wah...gumbira sekali...walaupun nampak tinggi tapaknya..sebenarnya ia flat sahaja...tapak didalam kasut flat dan tidak menyakitkan kaki dan betis..rasa sangat elok untuk saya yang selalu sakit urat betis kalau pakai kasut bertumit...

yang musykilnya sekarang...sesuaike saya nak pakai dengan baju kurung ke sekolah...
hahahhahahah...

xperla...simpan dulu nafsu nak kasut ini...gajipun belum dapat....
apa pendapat kawan-kawan...boleh ker saya pakai but ini dengan baju kurung...xnampak pelikke? kat sekolah, jubah diharamkan....

1 comment:

Rohani Hashim said...

fida, boleh je pakai time keluar jln2...mesti slesa kan tgk dari material mcm besh jer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails