Tuesday, April 24, 2012

Upin Ipin Muzikal

Saya tinggal seorang diri di rumah bersama baby umar....saya ditinggalkan cik hasben utk ke tempat di atas . Muaz,Faqihah dan asma' ikut ke sana...


Alhamdulillah...kawan sekolah saya invite kami sekeluarga ke sana..ada tiket free. Tp bila saya fikirkan nk meriba UMar di dalam istana budayatu selama 2jam...hai.....lenguhnya..kalau Umar menangis nk susu atau nak tidur???...jadi saya mengambil keputusn utk melepaskan mereka sahaja yang pergi....dan saya...huhuhuhu bersendirian di malam birthday saya yang ke 31..huhuhuhu


Ye....harini 24/4 hari ulang tahun kelahiran saya yang ke 31.....terima kasih ummi kerana telah menjaga dan memdidik saya sehingga menjadi seperti sekarang...sihat...dan berilmu...chewahh..bukannye berilmu sgtpun..tp alhamdulillah...daPat membentuk saya untuk sedar tentang Yang Maha Pencipta.....Alhamduulillah.....


Cadangannya untuk mengisi masa, saya akan mencuba untuk siapkan kertas soalan peperiksaan pertengahan tahun darjah 5malam ni juga...saya nak kena submit esok...diberi masa selama 4hari sahaja.huhuhuhu....saya cuba buat yang terbaik.....


Buat anak-anak mama...malamni..berhiburlah dengan teater muzikal upin ipin tu ye....semoga dapat memberi sesuatu moral value yang bermanafaat dalam persembahan itu nanti...aminnn...dan selamatkanlah semua anak2dan suamiku pergi dan balik..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails