Thursday, May 29, 2014

Dua hari ini...

Dua hari ini saya suka menyebut 2 rangkap lagi frozen ini...

"Do you want to build a snow man...it doesn't have to be a snow man"

Bila saya nyanyikan lagu itu... hati saya menangis .....

Tadi suami saya menegur... mama nie 2,3 harini nampak suka hati sungguh... menyanyi saja....

Hatinya mungkin tidak pernah memahami akan derita dan tangisan di jiwa saya....

Mungkin jiwa saya terlalu rumit untuk difahami....

Do you want to build a snow man????????Saya sebenarnya   merayunya agar sertai saya ..memahami jiwa saya dalam melalui kesedihan ini.......
Dan jika abg xdapat menangis bersama saya..cukuplah berada di belakang saya dan mengusap  belakang saya .sekurang kurangnya menghilangkan sarat di dada dan meringankan sakit pinggang saya ini.. xperlu menangis bersama sama saya..itupun sudah memadai.. it doesn't have to be a snow man....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails