Saturday, September 11, 2021

MALAM KE 3 di THOMSON HOSPITAL

Yup malam ketiga berada di sini. Masuk sini hari Rabu. Tidur semalaman, pagi Khamis operation bersama DR KHoo and the teams yang sangat bagus dan ceria. Baby keluar 8.50. Operation bermula 8.30. Saya menjalani Bilateral Tubal Ligation (BTL). Kalau bahasa mudahnya “ ikat peranakan”.

Alhamdulillah saya telah merasa melahirkan 8 orang anak. Dan 2 keguguran dengan kandungan yang belum menjejak ke 3 bulan. Alhamdulillah sekarang ada 7 anak yang sihat. Sorang daripadanya Allah ambil sewaktu bersalin. 2 kali czer utk ank ke 7&8 menjadikan ia mungkin sudah cukup untuk saya menjaga kesihatan rahim dan baadan saya. doktor pun kata rahim saya dah penat dan tak selsmaat untuk mengandung lagi.

Jom kita lihat apa pilihan bagi yang malas@ tak mampu  untuk merancang dah. 



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails