Monday, March 8, 2010

BABY W' EYES GLASSES CUTEST CONTACT




"baby with eyes glasses cutest contact"
secara officialnya contest ni bermula dari
08 Febuari 2010 - 08 Mac 2010
sempena valentine day ni
syarat2nyer?
  1. dgn rela hati menjadi rakan follower kepada blog berikut MUMMY MARIA (paksarela.. hik3)- dah
  2. sila addkan banner contest kat ats tuh kat side bar blog anda n linkkan trus kpd contest nih-dah jugak
  3. sila linkkan MUMMY MARIA di blog anda-dah
  4. sila wat special n3 psl contest nih dgn meng'upload'kan sekeping (1) gambar ur sweet lil baby (tak kisah la bby sendiri atau bby saudara mara,apa yg penting ONLY 1 PIC)-dah
  5. umo ur lil baby mestilah dari 1 hari - 4 tahun
  6. sila nyatakan nama,umo,tarikh lahir bby dan juga email & nama mummynya.
  7. jgn luper, sila tinggalkan komen anda disini utk proses menjejak

sesungguhnya spek mate atau glasses atau kaca mata akau cermin mata sudah diperkenalkan kepada dunia pada....entah lar sebab saya lahir-lahir dah ada cerminmata..tanya pakcik googlepun susah dia nak jawab, sampai hang Pc saya..heheheh

tapi jenis2 cermin mata saya tahu sikit2.Cermin mata moden lazimnya mempunyai pelapik pada hidung dan dan tangkal diletakkan pada telinga. Jenis terdahulu pula termasuk cermin mata letak, cermin mata sebelah, lornyet, dan cermin mata gunting. sekarangnie orang xramai nak pakai cermin mata, sebab mata akan jadi sepet dan bawah mata akan jadi hitam. tetapi saya suka kaca mata kerana saya juga seorang yang berkaca mata.

inilah gambar yang ingin saya kongsikan kepada rakan blogger sekalian



  • Nama diberi : Faqihah Bt Md Zulkifli
  • Umur sekarang: 3 tahun 3 bulan
  • Tarikh lahir: 20 Januari 2007
  • Nama orang yang melahirkannya ke dunia: saya sendiri..hehehh Norshafida Bt Ghazali
  • email: norshafida81@yahoo.com
tQ kerana datang menjengah,sekian, terima kasih

4 comments:

Anonymous said...

hehe... macam herion filem spiderman ;)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

kelakar la....comei jer.
good luck!

SHAFIDA said...

ahhahahaha,saya tgk punkelakar.hehehe, xder gambar lain nak bubuh.kah kahk ah.. xtgk bapak dia pakai lagi spek tu
hehhehe

SHAFIDA said...

Anonymous tu sapa yer..harap tinggalkan nama dan http anda.hehee
blehkita p terjah blog dia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails