Monday, March 15, 2010

TUKAR LAGI TEMPLATE BARU

Assalamualaikum rakan Blogger ku Sekalian,

Malam tadi saya cuba menerjah ke beberapa website template yang free..dan saya cuba template nie dulu....
tapi yang penatnyer semua BLOG LIST saya hilang..maka hilanglah semua link ke blog rakan dan kakak-kakak dan adik-adik blogger saya.

Makanya saya terpaksa cari satu-satu di dalam chat box dan semua komen-komen untuk mendapatkan semula link-link mereka. maknya jika kakak, adik dan rakan blogger yang menziarah ke blog saya, tetapi tidak dapat temukan link mereka di sini, sepuluh jariku mohon ampun dan maaf ..janganlah rasa jauh hati yer...saya akan cuba sedaya upaya menjejaki kalian semua...

wassalam


2 comments:

SHAFIDA said...

ok, saya cuba, nape belh kuar komen.....try cuba test...try cuba test..huk huk huk

SHAFIDA said...

dapatlaaaa...yahooooooooo....fiza..dah dapat....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails