Thursday, March 1, 2012

Pertandinga MTQ peringkat sekolah

Hari oertandingan kian dekat...saya ditugaskan untuk membuat teks dan melatih murid perempuan untuk bercerita..well...as always la kan...every year.muka saya aje kalau latih murid bercerita mtq. Tambahan saya memang minat benda krwatif mcm gubah lagu guna irama lqgu2 lamani...


Tadi baru dapat tqngkqp 3murid peremouqn.sorang darjah 6,2orang lagi darjah 5.so far...saya belum menilqi mereka secara terperinci utk dijadikan satu-satunya calon untuk membawa cerita tersebut.


Bestnya kalau dapat calon yang berpakaj lengkap,boleh bercerita,pandai membuat gaya,ada suara untuk menyanyi sekali.husss.


harap-harap saya boleh melatih mereka untuk membawa cerita siti khadijah dengan baik...risau juga...kalau dapat murid bagus tapi cerita yang saya karang hampeh...tak kemana jugakan..


Doakan untuk kejayaan murid-murid kami...yang lebih merisaukan lagi sekolah saya menjadi tuan rumah umtuk pertandingan Majlis Tilawah alQuran untuk tahun ini nanti.Guru Besar dah menyebut...malulah kita jika sorangpun peserta dari tuan rumah tudak ada yang berjaya ke peringkat kebangsaan...hussss...saya kena gigih nie...


Esok akn saya titipkan berita terbaru mengenai latihan bercerita kami.harapnya murid-murid itu dapat menghafal barang dua tiga perenggan untuk dilatih nada gaya dan tone deringan lagu esok hari.heheheheh.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails