Monday, February 28, 2011

SESI PAGI

ASSALAMUALAIKUM ....

Muali hari ini saya akan mengajar sesi pagi pula...Alhamdulillah......Allah memperkenankan doa saya. Sebab utama saya hendak bertukar ke sesi pagi adalah kerana anak saya yang dua orang itulah... abnag Muaz dan Faqihah...kasihankan Abang Muaz, dari tahun lepas terpaksa duduk kat PAsti dari pukul 8.00 pagi hingga ke 6.30 petang....

dan muali tahu ini , anak-anak saya yang berdua itu sudah pandai menyatakan protes mereka tidak mahu ke sekolah kerana mama ambil petang...
"sume kawan-kawan Muaz balik tengahari..mama dia mabil tengahari..Muaz dan Faqihah ajer balik sampai lewat petang....harinie Muaz tak nak pegi sekolah"

itulah perkataan yang setiap hari dia ucapkan kalau gerak dia nak pergi sekolah.....hati ini sayu pula bila mengenangkan anak-anak di PASTi sampai petang..tapi apakah daya..

insyaAllah, semoga dengan saya bertukar ke pagi ini, anak-anak lebih bersemangat nak ke sekolah, dan saya lebih bersemnanagt nak menjalankan tugas, dan aktiviti rumah tanggapun saya boleh lakukan l=dengan lebih baik...insya Allah..amin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails