Saturday, February 12, 2011

Stay Up !!!!!!!!!!!!!!!!


Assalamualaikum,
bertemu sekali lagi....rajin pula saya hupdate belog pepagi hari....jam menunjukkan pukul 3.34 pagi...!!!!!!!!!!!!!!!!

kenapa tak tido lagi??? anak dara saya tang no 2 tu demam panas + selsema+ batuk lelah...
saya tak boleh tido..sebab apa???

30 min sekali dia mengeram..risau pula saya suhunya naik mendadak walaupun dah makan ubat. saya jeramkan kepalanya dengan air ramasan daun rambutan..petua emak saya..air asam jawapun boleh juga..tapi kalau guna asam jawa...hahahhahhahah, pepagi esok, rambut anak akan keras mencacak ala trojen...sebab asam jawa akan keraskan rambut (kalau letak lebih) .
daun pokok bunga raya pun bagus untuk jeram kepala anak demam panas...

pepagi esok, saya kena ke sekolah...ada kokurikulum n geng ajak men touch up kan bilik j-qaf diaorang...anak demam..macammana nak pi..insya ALlah pi lah sekejap....ambil ati..keh keh keh

doakan anak saya (faqihah cepat baik dari demam)...
jumpa lagi nanti ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails