Monday, February 7, 2011

Tabahlah Mas Rahayu-part 3

Mas Rayahu memberitahu berita tersebut melalui melalui FB dan memohon semua kenalan mendoakan keselamatan anak lelakinya yang akan di bedah kerana ususnya membengkak.


sejam kemudian pula kami telah diberitahu melalui FB, Allah telah menjemput anak lelakinya...Al-fatihah buat adik ( belum diketahui namanya)


saya amat sedih mengenangkan nasib kawan saya ini.bolehkah beliau mengandung lagi selepas ini setelah 3 kali melalui pembedahan kelahiran?
kepada kawan-kawan diluar sana, tolonglah doakan Mas Rahayu, semoga beliau tabah mengharungi kerinduan serta kesedihan terhadap kehilangan anak lelakinya untuk kali kedua ini.

kepada kawan-kawan yang ingin mengucapkan takzaih dan kata-kata semangat untuk ibu ini bolehlah tinggalkan pesanan di FB atau private msg nya pada FB (Mas Rahayu)


sebelum mengundurkan diri saya paste kan di sini status kandungan MAs Rohayu yang dikongsikannya sebelum sakit perut untuk melahirkan bayi ke 3 nya....
doakan semoga dia tabah menghadapi kehilangan besar ini...aminnnnn



4 comments:

Alin Marlini said...

Sangat tragis kisah ini. Apapun smg Allah memberi kekuatan pada kawan awak. Simpati dari Alin Marlini

- zuriey - said...

kesiannya dia..semoga semuanya berjalan lancar dan anak dia pulih sepenuhnya

Nuridah said...

Assalamualaikum Shafida,

terima kasih ya sudi singgah keblog kak nur...tersentuh hati bila lihat kanak2 yg sakit...mudah2an segala urusan dipermudahkan Allah S.W.T.

re: serbuk roti atau breadcrumbs ada lah benda yang sama.Selalu nya kak nur beli aje yg dah siap...kalau buat sendiri jika tak salah roti tu mesti kering kemudian dikisar ataupun shafida boleh cari di internet.

Ummi Maryam said...

salam,

berat nya ujian yg Allah berikan kepadanya. anak2 itu pastinya menanti ibunya disyurga insyaAllah. nasib setiap insan tu tak sama kan, tapi kita tak tahu hikmah disebaliknya. jika kita sabar dan redha insyaAllah Allah akan gantikan dengan yg lebih baik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails