Saturday, June 9, 2012

AkTIVITI MANDI MANDA dan PENAPIS AIR COWAY

Sudah 2minggu kami anak beranak terperap dalam rumah..kemas rumah yang masih nok tak berkemas....akhirnya tengahari tadi kami keluar untuk mandi di Sri Raudhah belakang UIAM....dekat JHEOA....maka seronoklah segala askar dan askariah kami.......so layanzzzzz...

sebelumtu alkisahnya jumpa akak bersama keluarganya yang bermandi manda di situ....dia tegur dan bagi salam kat sayadulu..malu pula ssaya yang mydani..hurm...mudake bila umur dah menginjak ke 31 tahun....?? Heheher

Cakap2 ....lalu dia cerita pasal oenapis air coway....huss....bila dengar harga memang mahalla...rm28++ rasanya...lamsam rm3k ler....dengan bayaran sebanyak itu...dia akan bagi servis selama setahun tang beberapa kali orang coway akan datang untuk cuci dn ganti parts yang nak kena tukar....bila dah habis setahun..kena bayar rm500 setahun untuk servisnya..uiii..macam nk bayar roadtax keretala pulakkan...

tapi kalau tak mampu boleh wat sewa beli...bayaran rm110 sebulan..dalam 5taun...ia akan menjadi milik kita...tapi servis dia bagi sehingga 5tahun....non stop....lepas 5tahun...boleh bayar rm500 la pula kot untuk sambung servis...(tp ygni saya tak sure....sbb tak tanye dia babtu)

Saya tergoda juga sebab segala keistimewaan coway nie....berbanding bio aura yang saya tengah gunani...hurmm.....kenapalah ada orang dapat rm600...sedangkan saya bersusah payah beli dengan harga rm 2100 sebijik..saya sendiri yang tolong belikan untuk mak sedara saya....rm600...memang bioaura..xtipu...katanya sbb dah belambak sangat kat rumah...xlaku....

Allahu a'lam...peace no war kepada semua ahli hai-o ye....

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails