Thursday, June 14, 2012

BAWANG oh BAWANG

kenapa dengan entry bawang ni.... nasib baik saya beli bawang banyak kat NSK minggu lepas...ada jugak pekdahnya malamni selain digunakan untuk memasak.... muaz bawa balik kerja rumah matematik sampai 5helai....saya dah ajar muaz guna jari kaki...sebab operasinya melibatkan 2angka yang tidak lebih dari 20....tapi nampaknya muaz makin keliru... maka saya ubah cara. suruh dia lukis bulatan dulu da buat operasi tolak kat situ...lambat pulak dia nk lukis bulatantu...saya jenis tak sabar...lgpun dah lewat..esok nk bagun awal.. maka idea bawangpun keluar.memulatu nyaris saya nk keluar kutip batu kerikil kat umah sebelah yang sedang renovate....tetiba pula teringatkan bawang yang ada kat dapur. so layanzzz

wahahahahaha.... ok...sekian.... terima kasih kerana sudi menjenguk aktiviti saya malam ini...sekian...
Published with Blogger-droid v2.0.5

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails