Tuesday, August 14, 2012

BERAKTIVITI

sibuk betul kakak Faquhah mahu beraktiviti..kasihan dia..saya pula sibuk dengan si kecik Umar..bila dah ada gam..ada gunting..ada kertas hasil guntingan,ada pensil warna dan sebagainya..makin ligat umar ingin mencapainya....haru dan kenguh saya dibuatnya..kalau pakai kain batik...silap-silap haribulan boleh melurut ke bawah dibuatnya..huhuhu

mahu tak mahu saya harus melarikan Umar ke atas..dan berusaha untuk tidurkan dia...biasakah bila dah nak bagi tidur...nk bermain pula.risau memikir 3beradik di bawah dengan gunting-gunting yang tajam itu...saya berpesan..jangan acah-acah gunting..gunting hanya untuk gunting kertas...jagan tumpahkan gam.jangan letak gam banyaj sangat atas kertas dan bla..bla..bla...

dari atas saya dengar mereka berebut...entah apa yang direbutkan..si abang marahkan si.kakk..kakk marahkan adik berebutkan gam...aduyai.....

last sekali saya ajak si.Asma naik ke atas...

sekarang si umar tak mahu tidur pula..malah si abahnya nie..dah 10.40 tak sampi rumah lagi..lamanya ber morreeh kat masjid nun....atau leps terawih dia ke kedai kopi dengan kwan?

sekejap lagi saya akan skodeng ke bwah...nampaknya si kecikni.tak mahu tidur-tidur lagi..ohhh lupa..ada taik di bontotnyaaa...patutla tak mahu2 tidur..wahahhah

Aktiviti mlmni adalah mẻlukis dn menampal kertas guntingan bewarna ke atas ikan...gambar xsempat nak snao...dah kena koyak dgn asma...ok salam ramadhan
Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails