Wednesday, August 1, 2012

CUBA SHAKLE.SET PENYuSUAN

Bila naik bulan Ramadhanni....susu sudah berkurangan...stok beku sudh habis digunakan...

Mahu tak mahu, saya terpaksa membeli susu formula ANMUM kepada bs untuk Umar...
Maafkn mama ye Umar..mama sudah tak mampu untuk membekalkan susu kepadamu...tapi i.Allah mama masih berusaha untuk memberi sekurang2nya 1botol untukmu di waktu pagi..

Kini saya sedang mencuba set Shaklee yang diketahui ramai...mahal...bgi yang bergaji sederhana dan beranak ramai seperti saya..1set penyusun shaklee beharga rm411. Mana nak cari duit untuk makanan tambahn yang semahal itu..namun saya tekad..bila memikirkan kesihatan dan perkembangan Umar...walaupun susu tidak banyak...ia boleh menmbahkan zat dn kepekatan susu sy..sekaligus dapat mengenyangkan Umar....segala nutrisi lengkap yang disokong oleh shaklee ada di dalmnya...

Setakat ini..alhmdulillh..walaupun susu sy tidk menunjukkan pertambahn menddak..tetapi sejujurnya...susu cepat memenuh...bukan seperti awal puasa dulu...melepek kekeringan ajeeee kantung 'itu'...heheheheh..sekarang bila UMar hisap...cepat sahja ia memenuh.

Sehingga nak berbuka...rasa susu masih ada..wahh...mama bahgia bila tahu umar mendapat cukup susu di rumah dan berzat.. Kalau nak harapkan pemakanan mama yang sangat tidk seimbang...(kerana mama xsuka sayur)..manalah nak dapatkan susu penuh pelbagai khasiat kan....alhamdulillah...saya akan cuba continue dan mula menabung untuk stok shaklee yang seterusny bila ia dh habis nanti..semoga Allah permudahkan usah mama ini..aminnnn

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails