Wednesday, August 8, 2012

SUDAH LENA DIA TIDUR

Alhamdulillah..secara rasminya..benda yang diidamkn olehnya sudahpun di ambil kelmarin...gajah putih...lenala si dia tidur agaknya semalam yea

Saya senyum dalam resah. Anak-anak melompat gembira.

Semoga Allah mempermudahkan kami untuk melangsaikan hutang kami . Semoga nikmat yang Allah berikan ini menjadikan kami hamba yang lebih tawadduk dan lebih bersyukur..jauhilah kami dari menjadi kufur nikmat..dan menanggung hutang lapuk.huhuhuhu


Sukalah orangtu...harini secara rasminya dia pi kerja dgn gajahputihnya...

Dh pakai kereta meredah jem pagi petang...sediaakan jeala duit minyak yea....semoga Allah pemudahkan segalanya....

Selamat beribdah pada malam ke 18 ye semua...saya dh solat terawih td...susah nk khusyuk skarangni...entajla..matamenjeling aje kat si asma bila dia try nak buat umar...kepada Allah jua kita berserah..semoga ada sdikit markah di sisiNya buat saya yang serba lemah ini


marilah kita amalkan doa2 untuk mudahkan kita melangsaikan hutang..saya kongsikan dengan rakan sekalian...ala..yang saya google jugak..hehehe

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails