Tuesday, August 14, 2012

serabut

Kenapalah rasa serabut sangat harini..fikirkan banyak kerja..tapi diri ini masih mengadap fb..mencari berita2 penting dari kawan-kawan..membalas utang-utang sms yang ada dua tiga ketul..nak balas punyelah lama menaip..taip2,delete...edit itu ini...baru send..

Aduihai..kenapalah saya suka buang masa begini..pakaian sebakul.belum bersidai....baju nak balik raya belum dikemas dan dimasukkan dalam beg...sesungguhnya saya dalam kerugian..tapi mana nak mula dulu..huhuhuhu..

Serabut mmikirkan giliran berhari raya juga....apa2pun saya tak sanggup lama2 berpisah dgn ummi bila sahaja mnnjejakkan kaki ke bumi kelantan...xsanggup..huhuhuhu....saya lebih sanggip tak berjalan ke mana2 pda hari rayani asal boleh disuk di depan imi yerchinta..berbual tentang kehidupannya sepanjang oeninggalan saya..maklumlah dia seorang diri..banyak yang dia nak luahkan kepasa saya nanti...tapi..maklumlah balik beraya bukan bokeh duduk lama2 di rumah dengan umi..ada sahaja jemputan beraya dan kwnduri kendara..mana mingkin saya bokeh berdua dengan ibu tuaku itu...masa..manusia...tanggugjawab amat cemburukan aku dan umiku....semoga Allah merahmati ummiku dan memberi kesihatan kepadanya...aminnnn
Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails