Monday, January 17, 2011

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM HARI BEKERJA

semoga kita semua berbahagia dan lebih bersemangat hari ini untuk menjalankan tugasan samaada dalam bidang pekerjaan mahupun pendidik anak-anak sendrian di rumah....semoga tetap cemerlang..hehehehehe

pagi-pagi buta nie, saya masih belum boleh melelapkan mata. selepas berbual dengan ibu sayang yang berada jauh di kampung, saya bangkit dari tempat tidur untuk ke ruang tamu....buka pc dan apa lagi...menggodek pc lah jawabnya.saya nak berkongsi dengan rakan-rakan blogger sekalian terutamanya yang baru dengan hobi ini (macam saya)....cara buat loo sendiri untuk dijadikan header atau atau logo kat blog masing-masing
mungkin saya akan tempek kan logo yang saya buat ii kat blog ke 2 saya...(semua dah pi melawat ker? ehhehe..kalau belum, jomla pi sekejap)

ok....dsapa-sapa nk try, bolehlaa ke sini

tapi hasilnya belum boleh ditempek di sini kerana hasilnya belum memuaskan hati saya..insya Allah kalau dah siap nanti saya akan tempek di sini..
oklah yer.saya undur diri dulu.
wassalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails