Tuesday, January 11, 2011

TAKUT NAK BELI

ASSALAMUALAIKUM,

salam ceria di pagi hari....pagi ker? yer...awal pagi...sekarang jam dah menunjukkan 1.44 pagi...xtido lagi..biasalah, 2,3 arinie suka blokwalking ke satu blog tu...yang sangat indah bila membaca blognya. kalau ada yang nak baca sekali sila angkat tangan, nanti saya bagi nama blognya..hehehehhehehe


opss..pasal tajuk di atas...sebenarnya sata taku untuk membeli apa???? em pregnancy test....takut untuk meng check pregnent atau tidak...kenapa...

1. takut mengecewakan suami..heheh, sebab dia nak sanagt-sangat tambah harta dunia akhirat nih....

2. takut betu-betul pregnent..sebab? rasa tak cukup matang lagi nak tambah koleksi..ahhahah xmatag..taunnie saya dah 30 tahun wehhh.... :)
maksud saya si asma' tu...umurnya xsampai lagi 2 tahun, bulan 5 2011 nie cukuplah 2 tahun..sekarangnie tengah lasak, xnak pakai pempers..arini sahaja 3 kali saya blap kencing dan 1 kali bersihkan ukk..ukkk dia atas lantai...dah xmahu pakai pampers.penat oooooooooooooo...tapi insya allah, dah ikhlas kan hati...insya Allah Allah dah tulis slm buku cop kanan... :)

3. malu nak minta suami belikan..kang di kata bersungguh-sungguh sanagt.bagaimana kalau negetif..wahhhh malu, pilu nya saya...dahla sekarangnie jarang masuk dapur,kemas rumahoun tidak..padahal xconferm pun mengandung..mengalahkan orang alahan menagndung pulak lagaknya...nie bukan alahan, tapi penyakit M sudah datang

oklah semua, mata dah mengantuk..nak solat jap...kalao tak mahu terbabasnie...dahla lewat tido..

wassalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails