Saturday, July 7, 2012

Akhirnya dia datang jua.....

alhamdulillah..walaupun sekejap cuma dan .ianya sedikit berbeza....akhirnya ayah terchinta sampai juga ke teratak burukku......

aku sungguh berbesar hati menerima ziarahnya...merangkap tumpang bermalam selama 3hari 2malam dirumahku....

maafkan aku ayah..aku tidak pandai memasak makanan yang sedap-sedap untukmu....maafkan aku kerana tidak boleh menyediakan layanan yang terbaik untukmu kerana kekangan masa kerja dan juga anak kecil...

alhamdulillah...ayah boleh juga jejakkan kaki ke rumahku setelah 8tahun lalu....aku berhijrah kerana mencari rezeki ke kuala lumpur.

aku nampak sirna kasihsayang yang masih tersisa di dalam dirinya...aku juga amat menyayangi dirinya...

tetapi cinta kasihnya sudah diambil orang....besar harapanku agar kasihnya masih ada buat ummiku......



aku terkenangkan kasih ayangnya padaku dulu.....ayah tak pernah berkira pasal duit dgn anak isteri....bila mndapat 3A dlm upsr 1993 .dihadiahkannya aku sebuah kamera olympus yang pada masatu sangat canggih dan tidak layak untuk kanak2 berusia 12 tahun sepertiku..



semoga Allah menyihatkan tubuh badannya dan memanjangkan umurnya dalam kebaikan dan keberkatan..semoga dirinya selamat dunia akhirat dan tidak di sakiti oleh mana2 manusiapun....aminnn ya Robb......

sesungguhnya aku amat menyayangimu ayahhh....
Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails