Sunday, July 22, 2012

JOM CUBA KHATAM QURAN di BULAN RAMADhAN

Jom kawan-kawan muslimin dan muslimat, kita cuba khatam al Quran pada bulan ramadhannie...cuba try cara mcm dalam pic nie.nak beli pen digital al Quran yg rege ratus tu pun boleh juga...untuk.senangkan pembacaan...saya pun tak arif setakat mana orang yang duk war-warkan.

Tapi bagi saya pembacaan dengan suara asli melalui kerongkong lagi banyak pahala kerana tenaga untuk mengeluarkannya boleh mendahagakan tekak..hahhahahahah....sebenarnya kalau beli pen boleh baca tupun orait jugak...Allah bagi phala banyak jugak sebab kita korbankan duit untuk membelinya. Lagi baik dri membeli benda yang tak berfaedah..kan...

Ada orang yang sibuk.mempromosikan pen itu kepada saya..pada.hemat saya..itu sebenarnya bukan keperluan kepada kita yang boleh membaca alQuran...pen itu kemungkinan berguna untuk orang yang nak baca al Quran tapi masih belum .lancar dan mereka yang nak tengok sahaja ayat dan mndengar pen itu yang baca...Allahu Alam...

Tapi saya kena lebih husnu DZhan...kan...i Allah..saya akan cuba beli pen tersebut untuk menyẹlami.kebaikannnya...orang kata tak kenal maka tak cinta..kannn.boleh juga dihadiahkan kepada orang nanti

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails