Monday, July 27, 2015

Sehari ke sehari. Makin mendekatbkepada due date.. Lelah saya untuk menunggu nak nersalin..

Takut untuk menghadapi sakit bersalin, seriau memeikirkan Apakah masalah dan halangn untuk bersalin kali ini.. Takut sangt Kalau xsempat sampai ke hospital atau tidak macam baby ke 5 hari Tu.. Tengok barang peninggalan baby ibrahim mnyebabkan saya menangis kembali.. Risau

Lelah juga melihat keadaan rumah yang semakin dikemas semakin berterabur. Yang paking banayk dan tak terlipat dan terkemas adalah baju bajan.. Mana saya nak letak semua baju yang bertambun ini.. Benerapa harini barubsedar baju kami terlampau banyak.. Snekejap ja saya boleh duduk untuk melipat, xtahan, sakit pinggang. Untuk berjalanpun terasa sukar sekali.. Bayini dah turun rendah sangat walaupun belum sampai masanya. Berjalan pun sakit. Banyak menyuruh anak lakukan itu ini.. Maklumla anknbaru 8tahun, 5 tahun dan 4 tahun aja yg ada di rumah.. Tak semua yang sayabsuruh mereka paham.. Sudahnya nk marah dan geram pula dengan mereka. Pergwrakan dan kerja saya terbatas sungguh.. Hai..lambat lagi ke baby ini nak keluar

Ya Allah permudahkan segala Urusan ku untuk melahirkan.bayi ini secara nirmal, mudah dan Selamat ibu dan anak. Mohon Doa dari sahabat sahabat Alam maya juga ya..

Terima kasih kerana singgah ke sini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails