Friday, November 2, 2018

Assalamualaikum semua, saya bersiaran sekali lagi tentang produk ang aya sedang guna, pakai dan jual.. Marykay. Produk penjagaan muka anda.


kulit muka saya banyak kesan parut entah apa-apa zaman remaja dulu, parut jerawatpun ada juga, walaupun sebiji dua shj, tapi agak besar juga, selain itu ada juga jeragat -jeragat maklumlah dah menginjak 40an dan dulu-dulu tak suka pakai pelembab, kulit jadi kering, menggalakkan pertumbuhan jeragat. yang paling nampak jelas adalah liang roma yang besar.

di Marykay, kita ada set Microdermabrasion. set ini terdiri daripada 3 item iaitu:
i. Microdermabrasion
ii Pore minimizer
iii serum -c

i. Microdermabrasion- seperti deep cleanser, ia ada bead yang halus sangat untuk menyingkirkan sel kulit mati dan menggalakkan membinaan sel kulit.Selepas kita gunakannya, kita akanrasa kulit muka sedikit pedih, jangan risau, kulit bukan luka, tp ia telah menyingkirkan sel kulit mati dan kulit menghantar info kepada otak untuk meningkatkan kolegen untuk menggantikan sel kulit yang baru. (ingatan: perlu dipakai 2x seminggu sahaaja)

ii. gunakan freshtoner, dap2 ke muka, keludian applu pore minimizer pula. ia boleh digunakan 2 kali sehari ya. manapun pore mnimizer kan, untuk mengecilkan pori-pori2 kulit dan menutup kembali liang roma yg terbuka tadi.

iii. yang last sekali, apply serum -c, yang kaya dengan vitamin C. serum c ini, dipakai 2 kali sehari juga. sepanjang 6 bulan shj.. dalam 2 minggu penggunaan, anda akan dapat lihat perubahan kullit muka anda yang semakin glowing.





ingin mencubanya? PM@ whatapp 0192298791 saya untuk harga 3 item ini.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails