Thursday, December 22, 2011

mulut baby Umar belum sembuh

Sayu rasanya hati bila melihat keadaan mulut umar.sekarang.kenapalah.liat benar bintik putih dalam mulutnya tak mahu hilang.penat sudah menyapu durian. Rasanya mahu sahaja membawanya kepada doktor.tp rasanya samashaja.ia memang memerlukan masa untuk sembuh...ada tal sesiapa di luarsana boleh bagitahu berapa hari mulut bby akn kmbali normal kalau paki ubat doktpr.rasany kalauskadar bGi ubt mouth blister...memang 2,3 hari jugakkan...


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

Liza Othman said...

salam shafida,
saya cadangkan bawa umar terus ke klinik kanak-kanak. kalau betul doktor kata thrush, dia akan bagi ubat gel antifungal utk sapu sekeliling dalam mulut umar. insyaAllah dalam sehari dah hilang. jangan biarkan ya, kesian umar.. :)

pada saya mouth blister tak sama dengan thrush. mouth blister mungkin menyakitkan (byk penyebab) tapi thrush disebabkan fungal (tak menyakitkan but baby maybe tak selesa).

SHAFIDA said...

T.kasih liza.sayapun dah xtahan tgk umar dgn ketidalselesaan dia menyusu.sayapun dh cakap elok elok dengan mak.harini i.Allah akan ke doktor.t.kasih atas nasihat.arini tumbuh yg baru pula walaupun yang semalam dah hilang.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails