Friday, June 1, 2012

KEPENATAN.....sesi mengangkut...

Alhamdulillah ,mengangkut barang-barang dari rumah lama ke rumah baru hampir selesai..mungkin dalam 2trip lagi dengan sang kancil kami....petangni saya nak ke rumah lama lagi...nak memgangkut pasu-pasu bunga..walaupun tanpa bunga dan bunga yang tinggal tunggul akanku angkut...heheheheh ...kenapa?...kedekutnyeee...pasupun nak angkat jugak???? Heheeheeh

Saya sekarang rasa berminat nak tanam bungala pulak..saya nk tanam bungeee di halaman rumah sikit...dan nak tanam dalam rumah sekit..sekarang tengah servey pokok bunga yang berdaun yang dikatakan boleh menapis pencemaran dari udara...hummm...nanti saya update lain pasal tu...niee...pasal barang-barang yang baru diangkat...agak-agak berapa tahun le akan siap dikemas....huhuhu..perlukan kerajinan yang gitu dan padat nih....

Ok...sampai di sini dahulu...saya nak rehat sekejap..bepeluh-peluh mengangkat barang...di
Umar yang bagusss je duduk ats kerusi..memahami mamanya yang sedang sibuk...

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails