Sunday, July 1, 2012

BAHAYA

Bahaya betul anak-anak memain hp kita yang ada internet nih....menggelabah saya dan suami pagini....7.11pagi..bila buka fb..ada gmbar saya!!!!!!! ank tertekan dan terupload gambar saya yang tidak pakai tudung....huh bukan main besar di dada fb...

Terkejut beruk saya dan suami..melompat terjun tangga buka pc utk delet gambar tu..dlm masa 2,3minit juga pic tu ada di seantero fb...huhuhuh..ampuni doasaku ya Allah...aku xsengaja....

Bahayala ambik gambar tak pakai tdung kat hp..dan hp plk berinternet..dan ank plk suke memain...huhuhuhu....just one touch...all can be uploaded to fb and internet...

Lain kali msti berwaspada..delet sume gambar yang tak menutup aurat walaupun di hp kitaye ibu2...malang sungguh tidak dapat dihidu
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

Ummi Maryam said...

Assalamualaikum,

Huhu..haru nya..suami saya mmg marah kalau sy ambik gmbar freehair. terima kasih, saya dpt pengajaran dari kisah shafida ni..

shafida said...

ye Ummufarhan..sama-samalah kita utk lebih berhati2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails