Monday, November 19, 2012

ber DIM SUM

Assalamualikum warohmatullahi wabarokatuh semua...

Semoga kita semua berada dalam keadaan yang sihat dan bahagia hari ini. Semoga hari ini ibadat kita lebih baik dari semalam dan hari-hari sebelumnya.

Alhamdulillah, rezeki Allah Taala, dapat jua akhirnya saya merasa nikmat DIM SUM HALAL yang selalu saya igaukan tatkala cik suami selalu bercerita keenakan DIM SUM yang dia makan masa ber kursus (huhu). Memang saya tak pernah makan apatah lagi melihat ghupe bentuk makanan tersebut

Setelah penat menggoggle, akhirnya saya jumpa kedai ini. KEDAI JALAN CARI MAKAN yang terletak di Kota Damansara, KL.  nak tahu alamatnya boleh tanye pakcik google ye.

tak nak cerita panjang..jom lihat gambar...heheheh



                                  saya pun lupa nama dim sum yang saya ambil ni. main sebut aja.

Harga bagi untuk Dim Sum tu sangat berpatutan. Setiap bekas tu ada 3 ketul. harga bagi setiap bekas adalah rm 3.50 sahaja. sesiapa yang nak order semua jenispun tak apa. sebab harganya murah dan mampu poket. 1 lagi yang saya suka adalah air milo ais nya. sungguh enak, kaw dan macam  buat kat rumah pula.

bergambar di hadapan akuarium di dalam restoran. (Minta tolong adik cashier tolong snap kan)



Berhenti sebentar di R&R untuk solat asar. Alhamdulillah, nasib baik kami bersolat asar dulu sebelum meneruskan meneruskan perjalanan balik rumah ke gombak. Kalau tak, memang kena solat atas keretala. Heavy trafic betul selepas  R&R ni. tak tahula kenapa, mungkin musim cuti awal muharram barangkali.
(gambar ambil guna timer adjuster. heheheh)

Alhamdulillah dan terima kasih Allah di atas nikmat makanan yang diberi. Di saat itu terfikir apalah yang ummat Islam di Palastine makan sekarang.  gulp. Dim sum dalam perut mula berkocak. mulut dan tekak terasa mual.

;(






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails