Tuesday, April 16, 2013

URUT BADAN YANG MURAH

Assalamualaikum...

Alhamdulillah....kehidupan saya anak beranak bulan ini biasa biasa sahaja... anak anak sihat walafiat.. cuma saya selsema agak teruk dan sakit urat. Hari Ahad saya pergi mengurut . Dengan seorang bidan thailand...kalau nak diberi markah..saya bagi 80/100

Kenapa 80/100? Sebab makciktu perlahan sedikit urutannya. Tak kuat sangat. Kalau orang yang belum pernah mengurut dengan mana-mana tukang urut.... memang sangat berpuas hati. Bagi saya yang uratnya sakot tahap kronikni memang memerlukn urutan yang kuat.

Sapa yang nak mengurut di kawasan pinggiran batu caves dan mahukan bayaran mampu milik adalah sangat di sarankan. Hamya rm30-35 sahaja. Kalau pakej bersalin pula rm 150 untuk 3 hari. Maknanya rm50 sehari. Antara perkhidmatan yang di tawarkan untuk pakej itu adalah; mengurut....bertungku...mandi air rebusan...barut perut dan mandikan baby. Sangat murah.

Makcik Thailand tu boleh dihubungi di

0146080904-maklong.
Mungkin bicaranya sedikit pelik kerana dia orang Thailand. Tetapi jika anda biasa mendengar loghat kelantan..begitulah gayanya.

Kalau para suami nak menurut..bleh menurut dengan suaminya..paklong..seorang tukang urut lelaki.. harga perkhidmatan tidak saya tanyakan...sama kot...

Jangan risau tentang minyak yang digunakan. Ada setengah orang takut untuk berurut.. bimbang akan kaedah yang digunakan .  Atau minyak yang digunakan.... insya Allah maklong ini seorang yang warak. Hamya ayat al Quran di gunakan khususnya doa setelah selesai sesi memgurut. Minyaknya juga tidak busuk..

Tersenyum mengenangkan wanginya minyak maklong sehingga saya tanyakan dinmana dia dapatkan minyak tersebut... katanya ia boleh digunakan utk tubuh dan rambut.. ada gambar matahari pada botolnya. Minyak iktu khas maklong gunakan untuk urutan di bahagian muka dan last touch seluruh badan.

Sememangnya ala-ala spa tau......

Untuk markah 90% saya pernah mengurut dengan seorang bidan di rawang.. sangat bagus.....dia kuat bertenaga...namapun pencen askar. Walaupun kuat..tapi tak sakit.. orang sakot urat kronik macam saya...memang sesuaiiiii sesngat... mungkin harganya untuk kita yang biasa2ni...sedikit tinggi.... rm80 kerumahnya.. kalau dia datang ke rumah kita rm 150...kalau pakej bersalin..rm300 sehari termasuk mandi air rebusan (serai wangi dan segala rempah ratusnya ) bertungku...mengurut....barut oerut dan baby mandi sekali. Sapa nak no boleh minta dengan saya...

Mahal?? Memang.... tetapi servisnya sangat tip top....kalau ada duit lebih apa salahnya....kalau tak mampu..boleh cuba maklong..pun best juga... tp sedikit lembut ;)

19 comments:

Fai CeritaCinta said...

dah lama tak berurut.. tapi bila kena dgn org yg pandai urut, memang tidur lena la malam tu. hihi... fai pernah berurut dgn sorg akak ni, fai cuma panggil dia Kak Su je. memang kak su ni pandai cari urat. sedappp jer. RM35 sejam, siap datang rumah lagi. hehe. tpi dgn Kak Su ni kena booking awal2 sebab jadual die mmg sentiasa full. hihi..

AnnurHijrah Consultancy said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

pls pm sy no fon kak su tu.. 0126239894

Murziana Darwishakim said...

minta tlg pm no phone tukang urut tu ye..tlg ye..0126080560

A.K.U D.A.N K.E.N.A.N.G.A.N.K.U. said...

Nk tukAng urut rwg..0173827966

A.K.U D.A.N K.E.N.A.N.G.A.N.K.U. said...

0172827966

Azman Jamil said...

No kak su?

Anonymous said...

Boleh saya dptkn no bidan di rawang tu..0125183248

Farawahida Samsudin said...
This comment has been removed by the author.
Farawahida Samsudin said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hi kak, tolong bagi nombor tukang urut rawang? nombor saya 0162689644

Hazwanie Wanie said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Salam..akak nak no urut yg rwg 2..ni no sy 0178728996

Anonymous said...

salam sape nk urut area rawang boleh hubungi 0166607343

ScHa MimiE said...

Bole dptkn no tukg urut rwg? 0193302663

ScHa MimiE said...

Bole dptkn no tukg urut rwg? 0193302663

Far Farhana said...

salam..boleh sy dptkan no tukang urut di rawang tu.. Far 0196417098

Liza jaja said...

salam kak boleh saye dapatkan no tukangburut di rawang

Farahana Amira Ahmad Radzi said...

kepada semua, tolong jangan call saya 0126239894. saya bukan Kak Su.. Sy hanya seorg pelanggan yang ingin bertanya no telefon kak su tu jugak mse saya dah bersalin. Maaf semua sbb terlalu rmai yang call sy. Owner of the blog please help me to delete my previous comment. Tq.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails