Friday, September 4, 2015

ANAS 30 HARI

Alhamdulillah.. Sudah 30 hari berlalu, anas dianugerahkan kepada kami..dipinjamkan sebenarnya.. Semoga anas yang dipinjamkan ini menjado anak yang soleh, hormat ibubapa dan org tua, menjadi seorang hafiz dan beramal dgn Quran yang di hafaznya..amin...

Tengahari nie, sya akan ke klinik kesihatan untuk dapatkan injection sebulan untuk anas. Moga anas xdemam dengan suntikan ini dan.tiada side effect kepadanya, amin Ya Allah.

Semalam saya berusaha mwncukur rambut anas. Mak kata tak elok simpan rambut asal bayi (maksudnya rambut dri dalam perut) kerana rambuttu kotor entah kotornya di mana,sayapun xfaham. Tapi mak kata, rambut asal akan gugur juga..Dr gugur bertaburan, baik dicukur ( ini boleh diterima aqal bagi saya) Maka semalam.gigih saya mencukur rambut anas dnegan pisau cukur kuning murah ygvdibeli di sppedmart..Alhamdulillah.. Udah gondol kepalany. Oleh kerana tiada bedak sejuk, saya lumurkan dengan Minyak zaitun aja..entah boleh ke tidak.saya tawakal... Ingt bedak.sejuk..ingt pula.bedak sejuk Jenama dak cun dlm cerita mok cun..ekekekekek..



Xberapa licin sanhat sebab kasihan kat anas, pedih kukitvkepala Kalau saya banyak kali lalukan mata pisau di tempat sama. Okla tukan, dr xbuang langsung.




Kakak asma pegang anas..anas nangis.. Xselesa dipegang dalam.kedudukan begitu kot.




Ni kenangan masa nak balik spital..bapak pegang anak ke 6. Alhamdulillah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails