Saturday, June 28, 2014

ADUHAI.....

Hari ini dah masuk hari ke 5 saya berpantang.. ramai rakan sekolah.. rakan suami yang datang bertandang.pagi tadi ummi dah balik kampung. Sedih rasanya bila dia tiada . 
Mana suami sayani.. entah ke masjid kot.. cepatla abg.. saya nak makan nasi sebelumtu saya nak barut perutni.. limautu belum di hancurkan dengan kapur..

Mohd ibrahim..apa khabar dirimu  di sana nak.. maafkan mama.. teringat wajahmu nan membiru kerana lemas.maafkan mama kerana tak terfikir untuk suruh abah berhentikan kereta dan tolong mama melahirkanmu.. semoga wajahmu sehensome nabi Allah yusuf... rindu untuk pegang kaki dan tanganmu nakk.....



Maaf jika foto foto di bawah membuatkan rakan rakan terganggu. Saya nak simpan di sini. Tkt kena gan ini hilang jika dlm hp sahaja.  Tutup mata ek.  Ini uri mohd ibrahim.

Di sinilah mohd ibrahim membesar.  Menendang.  Makan. Minum dan bergumbira.  Abah basuh dan tanam di tepi rumah kita nakkk.

Abah ambil kain perca langsir rumah kita nakkk. Hehh


Abah letak bunga raya nak.  Kalau pokok itu hidup. Adalah tanda kenanagn kami denganmu.  Besarlah pokok bunga raya. Ku bajai dengan kasih sayangku sekeluarga. Moga anakku bahagia di sana urinya di sisi kami buat memori sebagai tanda mama pernah bersamamu nak selama 9 purnama.  Sedih. Hiba. Tangisan dan senyuman bahagia.  Moga bertemu kembali di jannah.  

2 comments:

AisNy said...

Sabar dan kuatkan semangat ye kak... Saya doakan akak sentiasa dirahmati dan diberkati Allah.

shafida said...

terima kasih dik...insyaAllah....akak dah redha....ITU takdir Allah buat akak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails