Monday, December 21, 2015

BELI TAMARCOCOA

Nak beli tamarcocoa, tapi tak tahu di mana?
Jom, beli dengan saya, stokis alhaddad Batu Caves.
Anda tinggal di sekitar Batu Caves, boleh datang ke rumah saya atau jumpa di mana2 yang saya mampu ( malam sahaja,siang saya kerja)***
Yang berada jauh, jangan bimbang, saya boleh Pos Laju, atau Pos Domestik Biasa.
Mahu segera, tak larat tunggu Posmen, COD juga dengan sedikit cas minyak. 
Siapa yang boleh minum tamarcocoa???
kanak-kanak seawal 2 tahun kerana ia tidak menyebabkan sembelit.
 ibu mengandung kerana ia menolong menstabilkan Hb anda.
 ibu yang menyusu kerana.kandungan koko dan tamar membantu memeriahkan susu anda.
 pelajar yang lambat pick up atau lemah kerana kandungan kurmanya mampu memcerdaskan otak dengan pengambilan berterusan.
 orang tua yang tidak lalu makan atau tidak bertenaga kerana kandungan tamar dan koko nya boleh mengenyangkan dan memberi tenaga segera untuk di serap oleh tubuh.
Hubungi saya
Shafida
0192298791

*** sekitar batu caves, kebiasaannya di Stesen Minyak Petronas Giant Batu Caves, Stesen Minyak Taman Melati, Tabung Haji/KWSP Batu Caves (masjid Amaniah)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails