Wednesday, May 26, 2010

GeRrrrrrrrrram...

KrinGGGG.....................

Assalamualaikum sume!!!!

Assalamualaikum Cikgu...
(ei...orang bagi salam....dia bagi salam balik...aku jugak yang nak kena jawab balik)

Okey, harinie cikgu akan buat peperiksaan oral.....(
alahai naper rasa susah skit sebut oral nih...teringat plk kes Kesalahan S*X O**L yang masuk surat khabar baru2 nih...) errrrkkkk Peperiksaan bercakap atau perbualan dengan kamu ya...xpayah tulis..awak jawab saja yang saya tanya..aku betulkan semula istilah tu...risau san gerun...

markahnya adalah 30 . peperiksaan bertulis nanti adalah 70 markah...bila dicampurkan jadi 100 markah yea.....

Baik Cikgu...!!!!!

Sebelumtu, cikgu akan terangkan soalan-soalan dan jawapan yang akan cikgu tanya yea...
(betuah punya budak....name jer periksa...kena bagitau plk soalan dan jawan...periksa hape kebende eh.....xleh jawap aku pelekong sekor2)

Baik CIkgu!!!!

okey...kalu cikgu tanye...awak apa khabar....apa jawapannya!

..........senyap.....

okey....jawapannya....Alhamdulillah, saya sihat....

okey murid-murid..ulang jawapan saya tadi.....
"Alhamdulillah, saya sihat...." reramai la tue

okey...Usop...ke sini...

Assalamualaikum Usop
Waalaikumussalam cikgu...

Apa Khabar usop...
Em....Astagfirullah...!!!!

haih Usop...saya tanya apa Khabar?
errr...Masya Allah...
(aku pelekung jugak budak nnih)


akupun cuba sedaya upaya menahan sabar dan berikan bunyi awal jawapan...alhammmmmmm....
Usop menyambug...haaa..alhamdulillah la cikgu!!!!
tadi saya gubra lah cikgu...

errrrrrrrrrrrrrrr

errrrrrrrrrrrrrrrrrr

gerammya aku...


3 comments:

fisa othman said...

hahahahaha....ya Allah pagi2 dah tergelak...
memang mencabar betul jadi cikgu ni kan..:P

MysDear said...

hehehe..garang nya cikgu ni..:P

sabar cikgu..

Anonymous said...

Cikgu kerjaya mulia,pandai seorg murid disebabkan cikgunya, berjayanya seseorg bermula dr seorg cikgu... tp kekadang blh jadi bala bila anak murid naik atas kepala.. senang cerita murid dah xhormat cikgu. Selamat menjadi seorg guru yg cemerlang di sek dan seorg ibu dan guru kepada anak2 cemerlang di rumah..

~roba~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails