Thursday, July 3, 2014

CATATAN PANTANG-HARIKE 10- MOHD IBRAHIM DLM KENANGAN

Entah nak bubuh tajuk hape tah entry yang tak berapa nak enter neh... 

Harini hari ke sepuluh.. hari ke 9 susu keluar..saya dah makan ubat kering susu 3x sehari selama 8 hari dah.. ubat tu dah habis ..harinke 9 susu keluar... masyaAllah... kenapa begitu berat untuk saya... rasa nak nangis... bukan sebab sedih baby tak ada.( itupun ada dlm kepala tapi xsedih sgt) yg paling sedihnya.. saya rasa tak larat nak pam ..tak larat nak tadah.. kemudian buang???? Ya Allah...

Tadi misi datang untuk kali ke5 dan kali terakhir. Dia suruh saya berhenti dah makan ubat kering susu kerana ia akan memberi kesan jangka panjang untuk penghasilan susu pada masa depan. Susu tidak akan keluar kalau bersalinlg tahun tahun tahun tahun depan... banyak kali tulis tahun tuuuuuuu... hhahaahaha. Makanya saya akan setia memerah susu ini.. 

xapalah nakkk... orang tua tua kata kalau ibu rasa susu keluar..maksudnya baby nya tengah lapar.. betulkah... dalam deraian air mata ini.. mama tahu kamu lagi bertuah dapat merasa susu  dari sungai dalam syurga.. lebih sedap dan lazat dari susu mama ini... mama sapu air mata ini.. mana mungkin seorang ibu merasa sedih jika tahu yang anaknya  sedang mendapat yang terbaik yang ibu itu sendiri tak mampu bagi kepada anaknya kan... ya.. mama pun begitu.. i'am happy for you my son.. moga kita bertemu lagi ye nakk... assalamualaikum

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails