Saturday, May 30, 2015

Tournamet tekwando

Assalamualaikum semua.. Pagi pagi lagisemua bersiap untuk ke sekolah di damansara untuk meliht muas dan anak2 tahfiz lain Menyertai tournament tekwando yang dianjurkan oleh klopen...(lupa plk nama nya) tournament ni di buka kepada semua negeri.. peserta dari kelantan pun ada.. Memang ramai betul

Masa sampai kami mencari abg Muaz.. Dah kena masuk dan duduk dibdalam kawasan gelanggang. Payah nak keluar dah. Banyak acara dia orang masuk. Saya pun xpandai nak sebut. Rupanya acaranya sampai malam. Ustz tahfiz Terpaksa bawa.Budak budka tu balik.. Dah penant menunggu dan menonton orang lain berlawan..

Malamni adalagi perlawanan sorang. Sama sorang.. Entah apa Namanya.. Tapi hanya seorang sahaja yang sanggup tunggu.. Mak Ayahnya juga datang meneman.. Saya dah surremder... Asyik duduk aja atas kerusi.. Pinggang rasa dah nak patah.. Lenguh sana sini..Zohor kami dah balik..

Berat hati sebenarnya nak.tinggalkan mauz. Semua orwng dah lunch.. Gurunya dah sediakan makanan. Muaz dan kawan2 bekum dapat makanan.. Ustz Terpaksa parking jauh darinsekolah.. Semua makanan dalam kereta. Ustz sorang aja yang jaga mereka.. Mana larat ustz buat dan nak kawal semua kan... Kasihan anak anak itu.. Bila ustz tanya ada yang kata tak nakbmakan pula sedangkannsepanjang hari x makan nasi lagi.. Pagi tadibsarapanpun dengan seketul.roti dan air milo kotak aja.. Aduhai... Moga Allah lindungi kalian anak anak.

Balik.dari tourmanent tu suami ajak.singgah ke kenduri perkahwinan adik kepada kawannya pula.di dewan taman melati.. Makanla serba sedikit untuk mengisi perut.. Balik rumah dah pkul 3.30. Solat zhor dan terus. Kebabommm tido. Dah nak maghrib 6.30 baru bangun dan merwngkak u tuk solatvasar.. Sakit urat..pinggang rasa nak putus.. Huhuhu.

Sedikit foto masa tournament tu utk kenang kenangan sy.

Gambar muaz yg pakai baju 0428. Paling kecik Nampaknya.....



Satu benda Menarik perhatian saya.. Sudut bacaan di bawah tangga.. Kreatuf dan cantik.. Buat tempatvmacam. Bekas makanan ayam untuk masukkan buku2 dan bahannbacaan.. Tapi ada kekuarangannya juga.. Buku akan melentik.sebab tempat letaknya bentuk begitu..Tapi cantikkan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails