Friday, May 1, 2015

TRICK UNTUK MENJAGA KOMISEN ALHADDAD


Assalamualaikum....


Alhamdulillah, syukur kepada Allah, masih dikurniakan kesihatan yang baik untuk terus menggalas tanggungjawab di muka bumi ini sebagai khalifahnya, di sampai men enjoykan diri dengan segala nikmat dan perkara-perkara yang diminati tanpa melanggar peraturan-peraturan yang di tetapkan-Nya..Alhamdulillah

Saya sedang mengintai2 downline dalam akaun alhaddad ni, alhamdulillah ahli downline makin berkembang.walaupun berkembang, tak semua bunganya menghasilkan madu. apa maksudnya tu..

Contohnya, saya ada 200 orang ahli.. memang nampak  berkembang ahli downline saya, namun tidak semua diantara mereka yang maintain membuat belian setiap bulan, kan....dan mungkin ada diantara ahli downline saya tu uplinenya tidak maintain, jadi komisen ahli downline di bawahnya juga tidak akan menjadi rezeki saya. apa nak buat???

haaa, di sini jawapannya. ada satu kaedah di mana kita namakan compress komisen. kita perlu membuat belian personal sebanyak rm140 belian. bila sudah mencapai belian personal sebanyak itu, tidak kan dikira lagi samada ada ahli downline yang maintain pembelian ataupun tidak. semua komisen ahli bawahan dari level 1-7 akan zrupppppp sampai kepada kita, insya-Allah dan alhamdulillah.

Itulah yang saya faham bila menghadiri kursusu separuh hari pemantapan stokis dahulu. setiap ahli yang berkeinginan nak jadi stokis perlu mempunyai syarat2 berikut.

1.perlu bermula dengan menjadi stokis mobile dahulu ya. xboleh melompat untuk menjadi stokis daerah mahupun stokis negeri..jauh sekali ingin menggantikan kerusi pengarah..(wakakka..melawak aja)

2. untuk menjadi stokis mobile, anda hendaklah mempunyai sekurang-kurangnya 50 downline.

3. hendaklah membuat belian stok permulaan sbgai stokis mobile dengan belian seurang2nya rm5000.

4. setelah menjadi stokis mobile, anda hendaklah maintain belian stik sebanyak 1000 sebulan.. (ah...jangan bimbanglah, rm1 K tu..kecil aja sebenarnya.. beli 3-4 kotak tamarcocoa pun dah melebihi rm1 K tau...itupun untuk jualan seminggu aja. nak bernasib baik 2,3 hari saja, daaaa licin..meranggaklah anda untuk mencari stook dari stokis negeri mahupun stokis daerah,huhuuhu

saya doakan ada pembaca dan kawan-kawan di luar sana mencuba untuk jadi stokis ini. banyak faedah yang kita akan dapat dlm bentuk komisen yang tersedia ...

Allahulaam.. moga info ini sedikit sebanyak membakar semangat tuan puan untuk masuk berkecimpung dalam perniagaan alhaddad ini..

sekian terima kasih. :)


di bawah di sertakan senarai terkini harga produk alhaddad selepas GST..hohoho..
bayarkan sedikit lebih untuk  kesejahteraan dan untuk membayar hutang negara..sekian terima kasih..


mahu dapatkan barangan dengan harga murah? nak dapatkan duit lagi bila membeli....pastikan anda mendaftarkan diri sebangai ahli alhaddadmarketing. Hubungi stokis-stokis berdekatan dengan anda hari ini.. chewahhhhhh.... iklan plkkan... hihihihih

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails