Saturday, September 29, 2018

KULIT MUKA ANDA BERJERAWAT???

Assalamualaikum semua....



  • Ada jerawat banyak di muka? 
  • Muka jadi berminyak sesangat?
  • Nak keluar rumah pakai bedakpun rimas bila tengok kulit muka berjerawat dan bernanah?   


''Oh, sabarlah seminggu lagi keringla jerawat ni.... 
( pujuk hati sendiri)
  • 4 hari kemudian...... ''lambatnya nak kering jerawatni, picitla sikit bagi keluar nanah''

  •  Seminggu kemudian... anda ber huhuhuhu di depan cermin kerana kulit bekas jerawat dah berlubang.

  • esoknya..." hai, naik anak jerawat baru pula????" gerrrrrrrram + sedih

Adakah ini masalah anda?
jom PM saya (shafida 0192298791) untuk saya tolong anda.

saya dah guna Marykay untuk kulit kering dan jeragta.. alhamdulillah kulit saya telah jadi lembap dan akan menghalang jeragat beranak lebih banyak.. insyaAlllah, bila pakai secara consisten, jeragat akan pudar dan akhirnya akan hilang.. jangan guna produk penghapus jeragta yang  ada bahan kimia ya. ia akan memburukan lagi jeragat anda bila anda berhenti memapai produk tersebut.. 

untuk yang berjerawat, saya sangat yakin produk Marykay ini akan dapat menolong anda.  tak rugi mencuba. pelaburan berbaloi dan kulit anda tidak rosak dengan bahan kimia berbahaya dengan 5 step ini..

sayangi kulit muka anda.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails