Saturday, September 11, 2021

LAST LUNCH AT THOMSON HOSPITAL

Hai assalamualaikum, hari ini hari ketiga, dan hari terakhir untuk saya berada di sini. Terima kasih kepada semua warga hospital yang sangat peramah. Insya-Allah saya sedang menunggu keputusan bacaan darah jaundis daddy harapannya saya boleh bawa baby balik sekali hari ini.

Tengah hari ini saya makan nasi sedap. Lapar kan semuanya sedap. Lepas tu saya tengok ajar yang diberi adalah airsusu soya yang pekat dan saya minum dua teguk. Sedapnya alahai.


 Kemudian saya teringat susu soya adalah daripada kacang dan orang yang bersalin tidak digalakkan untuk makan makanan berkacang kerana ia boleh menyebabkan sangin dan bayi yang minum susu ibu akan menjadi kembung. Saya cuba Google masya-Allah nasib baik baru minum dua teguk. Ibu-ibu yang baru bersalin boleh baca di sini ya Article nya .

Makanya saya tutup semula air itu.  masih teringat lemak manis nya hehe. demi tidak sakit urat dan tidak kembung anak, saya tahan dulu tak apa lain kali boleh minum.


Kita balik harini ya adik

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails