Thursday, March 24, 2011

assalamualaikum...

malam ini...suami ajak keluar sebab nak belikan anak-anak sebijik kasut seorang..katanya dah 1 minggu anak-anak merengek nakkan kasut untuk dibuat bersukan...sukan pasti... alahai...saya bertanya...bukanke kasut raya aritu baru beli ker sebijik seorang siap ada lampu kelip-kelip lagi...boleh dibilang dengan jari berapa kali ajer memakainya......

suami kata katutu dah pun tercabut tapak...abang dah buang .....
alahai dah dibuang pula...kasut yang hanya pakai sekali setahun..ada acara padang baru pakai....xpayahla dibunag lagi..kita boleh gam balik..cuma nak pakai hari ahad ini aja kat padang untuk perarakan...gamkan ajer...

tapi apa nak buat dah di buang sebelahnya..kata suami anak-anak tak nakkan ksut lama..kasut bar juga akan direngek-rengeknya nanti..emmmmmmmmmmmmm..budak-budak zaman sekarang...mengada-ngada betul....kalau di kata mama takada suit..ala mama pergila bank..dalam bankkan banyak..amboi....susahnya nmemahamkan anak-anak yang duit itu bukan senang nak dapat....

1 comment:

mzhany said...

ummm betol gak kata fida kan, susah nk fhmkan bdk2 psl duit ni. kekdg jgn diajar sng dpt, nnti semua benda dia assume sng dpt kan...

mencabar jugak jadi ibu bapa nih kan...hany ni kena baca dan amek pengalaman org dulu la...supy senang nnti kan bila dah jadi ibu ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails