Saturday, March 26, 2011

KAsut ini dah MAHAL.


Assalamualaikum semua...


saya baru balik dari SOGO KL...sebenarnya ke sana sebab nak bertemu dengan kakak ipar yang sedang berkursus kat salah sebuah hotel di situ. maka alang-alang pergi SOGO..terus terjah bahagian kasut....ala..kasut yang saya minat tu...kasut apa....haaa..sila ke sini

tapi uwawawawwawawa.....sale dah habis...harganya sudah jadi RM219.....sale aritu turun menjadi rm 170. sedih betul..bila ada sale lagi kann.....xperla..saya pujuk hati....insyaALlah bila sale murah-murah meletop, saya akan ke sini lagi..hahahahah. lagipun kasut yang saya pakai hari-hari ke sekolah itupun tak jejas lagi ....masih cantik dan baru...

3 comments:

mzhany said...

uishhh, banyak jugak beza harga nya tuh kan..ishhh

Amy Syaquena said...

perghh betul2 sale nie banyak kurangnya ha..

rimbun menghijau said...

alah sale tu mengarut jer...ana dulu kerje kat mall. kebanyakan yang die sale tu barang kelas B atau lebih dahsyat lagi reject..so berhanti-hanti lah anda dalam mengejar sale2 ini hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails