Saturday, October 22, 2011

Rezeki masih ada

Alhamdulillah.....

syukur saya panjatkan kepada Allah Taala kerana beg tangan yang saya hilang tu telah dijumpai..gembiranya hati saya bukan kepalang. petang tadi, jiran ujung rumah saya datang ke rumah membawa buku bank Tabung Haji saya yang sudah basah lecun kena air hujan. Suami saya mengiakan itu adalah kepunyaan saya. jiran memberitahu dia ternampak beg tangan di dalam semak di luar pagar rumahnya. suami saya terus pergi tinjau..memang beg tangan sayala..

alhamdulillah, rasanya orang yang ambil beg tangan sayatu terus ke belakang rumah jiran untuk geledah beg dan campakkan beg di situ.senangkan dia...tapi, saya tidaklah ingin tahu siapa yang mengambilnya. cukuplah saya dapat balik beg itu.kalau nk tahu boleh aje sb jiran saya tu dah lama pasang cctv setelah rumahnya dimasukki pencuri. kalau minta lihat cctv tu pasti dapat ahu sape. tp biarlah. dah dapat semulapun syukur dah.

kalau beg kulit kena hujan rosak tak ye? xtahulah saya bagaimana nak keringkannya. nasib baik tiada apa yang terkoyak, cuma basah lecun setelah 2 hari berhujan.

heheheh nk guna hair dryer pun xder untuk keringkannya .rasanya memang jemur dlm rumah jerla...tp mesti lambat kering dan tak shining lagi.nak tanya kawan2la, beg kulit boleh di kiwi dgn kiwi kasut tak? heheh, ke ada kiwi khusu untuk beg kulit?

terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi mendoakan moga beg saya dapat balik. dan terima kasih ya Allah...di atas rezeki yang diberikan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails