Saturday, October 1, 2011

minat FELT lah pulakkk





assalamualaikum, saya seminggu dua nie sanagt jatuh hati kepada mesin jemana BROTHER nv30 yang berharga rm 12++. lepastu plk bila saya tahu yang ia dibuat kat kilang di CHINA, saya rasa sedikit takut dan gusar akan ketahanannya walaupun ada jaminan selama 1 tahun.. saya terus men google lagi..dan sekarang hati saya jatuh chinta kepada mesin epal laa plk yang berharga 2499..wah...sangat can

tik. walaupun corak jahitannya hanya 35 jenis sama dengan brother nv 30 shj dan hrganya lebih mahal dari nv30...namun bila saya tahu ia dari jepun dan ada jaminan enjin selama 5 tahun serta kelebihan2 lain..ssaya terus merinduinya. rindu saban hari dan saban malam sehingga tak puas saya menggoggle blog2 yang telah menggunakan epal ini. antara kelebihan lain epal adalah: ini brother nv30 rm1299
nie mesin epal. rm2499

1. dapat 15 tapak free sedangkan brother hanya bagi 5 tapak free sahaja.
2. kita dapat masuk kelas percuma, akan diajar tentang cara penggunaannya termasuk mengajar membuat projek2 utk 12 bulan. sedagkan brother tiada kelas tunjukajar, hanya tunjukajar dari org yang menjual 1st time belitu aje. kalau beginner mcm saya sudah tntu mati akal apa lagi yg mampu saya buat dengan mesintu nanti


dan hari ini saya minat pula dengan kraf dari kain felt..hai..macam-macam orang mengandung nie kan...xpelah..saya cuba cari sumber2 utk mendalami jahitan felt ni dlu sebelum saya mula menceburkan dirilagi. cara jahit felt nie ada 3 jenis...

oklah, setakat ini dulu..penat pulak rasanya mlmnie...nk rest jap.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails