Tuesday, February 25, 2014

CATUAN AIR DI SELANGOR

RISAU JUGA MEMIKIRKN MASALAH AIR SEJAK AKHIR AKHIR INI. Semalam bertalu talu memdapat mesej memgenai catuan air. Ramai yang menyalahkan kerajaan Selangor, tidak kurang pula yng membalas kritikan ITU dengan memgepos image keratan akhbar online berkenaan masalah pihak syabas yang tidak mahu bekerjasama dengan Selangor.

Bila saya bagitahu suami yang kami masih belum bersedia untik catuan air Dan tiada tong air besar, suami pula Kata jangan bimbang, kawasan kita tidak termasuk dalam senarai kawasan yang aKan dilaksanakan catuan air berkenaan.. Haih...... Makin risau. Saya takut harapkan air Ada, air tk boleh diharap... Dibuatnya tiada air sungguh, masalah besar nih' maaa nak basuh vera, mana nak basuh kencing, mana nak Mandi, nak minum..

Marilah sesama kita berdoa agar hujan turun kerap seperti biasa, agar semua empangan kembali seperti biasa... Baru tahu bagaimana mahalnya air tu kan... Sebelumni syok lelama basuh berak Dan Mandi mcm duk kt air terjun, selangorkan air free 20 meterpadu pertama.....insaf dengan kepayahan air sekarangni..huhuhu


entah APA apalah hari harini. Sebenarmya sedang Cuba tuna Alpikasi apbolgger untk android. Xbest sgtla.. Xleh lawan applikasi lama.. Payah plktu no masukkan image...



posted from Bloggeroid

1 comment:

Norma NML said...

Salam kenal...

Simpati pada kwn2 yg terlibat dgn catuan air. So far rumah akak alhamdulillah still ok. Lps ni agknya kena catu jgk le jwpnya.

Sila singgah blog akak if sudi. Thx :-)

http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails