Friday, February 12, 2010

cube nasib contest ummi Pah


susah betul saya nak ambil gambar nangis sebab asma' jarang menangis, kalau dia nampak jer saya, mesti dia tersenyum dan mengangakan mulutnya sehingga nampak gusi kemera-merahannya.niepun mujurlaaa xabis lagi tarikh contest ummi Pah. Lihatlah dunia, saya akan membesar menjadi sebijak dan kuat Asma' bintu Abu Bkr al-Siddiq....insya-Allah.

nama saya : Asma' Bt Md Zukifli
Umur saya sekarang : 9bulan
Lahir pada : 22 Mei 2009
Hospital Kota Bharu, Kelantan.
Hobi saya : suka memanjat walaupun belum bleh berjalan.
saya juga suka mengutip the tiny-tiny thing yang ada kat
depan mata dan masukkan dalam mulut..yum yum yum...

saya doakan semoga mama saya da semua mama-mama yang berada di luar sana dapat menjadi ibu mithali..amin...

2 comments:

ibundo said...

salam asma'. ummu datang jenguk sini juga.

SHAFIDA said...

tq kak Pah, sudi ziarah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails