Saturday, May 24, 2014

Ber BPS LAGI.. Agrrhhhhhhh


Hari ini saya kena pergi buat BSP lagi... yang 4 kali tu sebab doktor Hospital Selayang tak puas hati dengan bacaan BSP saya yang ke dua.... makanya sebelum check up saya 28/5 rabu ini.. saya mesti buat sekurang kurangnya 2x BSP lagi... adeh.... xsempat dah.. arinipun mujurla ada masa..tu pun untuk jam 7.30 pagibtd saya xbuat... sebab nak ke sekolah ada ladap.. oergi nak buat bsp kat klinik 1 malaysia ..xbuka lgi... klinikpun xbuka lagi.. farmasipun apatah lagi.. semuanya jam 10 baru buka.. maka bsp pagi td saya tak buat...

Bacaan bsp untuk 11.30 td adalah 4.4...hahahaah sebab saya menahan diri dari makan.. saya hanya minum air masak. Tapi bila 5.30 tadi cek.bsp naik ke angka 6.2...huhuhuhuhuhu.. rasa nak meraung aje.... mana taknya... 2 kali makqn nasik tengahari td.. ada kenduri... ada kek... minim air sirap lagi..huhuhuhu..air masak lupa nk minum..balik umah terus tidur. Huhuhjhu.... last bsp mlmni pkul 9... saya xnak makan dah...xnakkkkk.... nk minum air masak aje.....

Tp nurse tu dah bagitau..kena makan nasi...seperti biasa sb kalau puasa.. xgenuiene la resukt darah awak.. time biasa awak pulun semua.. time nk cek bsp awak puasa... xjadi macamtu... hohoho... 

Saya xkira... puasa juga.. dah xlarat nak buat bsp.lagi.. tolongla paham keadaan dan  psychologi saya nehhhhhhh.........


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails